לידים איכותיים – כיצד ניתן לקבלם?
20 אפריל, 2015
לידים לעסקים וחברות
20 אפריל, 2015

לידים באינטרנט – אונליין

בעזרת לידים באינטרנט אפשר להגדיל משמעותית את בסיס הלקוחות. הדרך הנכונה להשתמש בלידים היא באמצעות מערכת ניהול מתקדמת

גם אתם יכולים לנצל את הפוטנציאל של לידים באינטרנט

כל מנהל חברה, בעל עסק או איש שיווק צריך להכיר את המושג "לידים באינטרנט". יתרה מכך, בעולם הדיגיטלי בו אנחנו חיים ותחת התחרות הגלובאלית המתרחשת בין חברות, לידים באינטרנט הם הדרך היחידה לבלוט ולגייס לקוחות חדשים. מצד שני, לא כל מי שעוסק בתחום מכיר את הפוטנציאל של הלידים וכך למעשה מבזבז אפיק הכנסה משמעותי.

במילים פשוטות, לידים באינטרנט הם פרטים של לקוח המגיב להודעה של מפרסם על גבי שדות מוגדרים. המטרה של הלידים היא לספק למפרסם וכמובן לחברה העומדת מאחוריו פרטים כמו שם, טלפון, מקום מגורים וכדומה. את הלידים נהוג לפזר ברחבי האינטרנט ובאתרים רלוונטיים. ישנם סוגים רבים של לידים, כאשר לידים איכותיים מגבירים בצורה משמעותית את הסיכוי לבצע עסקאות.

מי משתמש בלידים?

לידים באינטרנט מיועדים לא רק לאנשי מכירות אלא גם לנותני שירותים. הלידים הם אמצעי קשר מתוחכם, אשר משאיר בידי הלקוח את ההחלטה האם לספק פרטים אישיים ואיזה מהם לתת. בנוסף, הלידים מאפשרים לחברה העומדת מאחוריהם להראות אמינות כלפי הלקוחות.
גולשים הנתקלים בלידים ומבצעים את פעולת השארת הפרטים מעידים בכך על רצון ברור לקבלת מידע נוסף. אופציה זו לא הייתה קיימת בעבר, משום שהפרסומות ניסו להניע לפעולה אך לא הצליחו לייצר ממשק תקשורת יעיל. בזכות האינטרנט יכולים גם מפרסמים קטנים לבלוט ולייחד את השירות שהם נותנים.

כך תיעזרו במערכת ניהול לידים כדי לגייס לקוחות חדשים

חברות פרסום משתמשות בממשקי ניהול לידים מתקדמים על מנת לספק ללקוחות שלהם את מאגר הפרטים, אך גם לקוחות פרטיים יכולים לעשות זאת. ניהול כל הלידים במערכת אחת מספק יתרונות רבים, לא מצריך תכנות ומבטיח הפקת דוחות סיכום יעילים. פיזור לידים באינטרנט אינו מספיק, משום שיש צורך גם במערכת אשר תדע לנהל את המידע.

מנהלי קמפיינים הנעזרים במערכות ניהול לידים מתקדמות מקבלים למקום אחד את הלידים מכל המקומות, ולאחר מכן מנתבים אותם בצורה אוטומטית אל לקוחות הקצה. במקביל, ניהול הלידים בעזרת מערכת מתקדמת מבטיח מעקב ובקרה. מערכות הניהול מאפשרות זיהוי של לידים איכותיים לעומת לידים אחרים, כך שמנהל הקמפיין יוכל להחליט בצורה נכונה היכן להשקיע.

לסיכום, לידים באינטרנט הם כלי חשוב אשר יעילותו מוכחת בכל רחבי העולם. צרו קשר לצורך יצירת חשבון במערכת ניהול לידים, ותנו למידע על לקוחות חדשים להגיע עד אליכם ללא מאמץ.

 

תנו למערכתLead Manager  לייעל לכם את תהליכי העבודה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *