חיבור נתוני Google Adwords ValueTrack למערכת LeadManager
10 ספטמבר, 2015
עדכוני גירסה ושדרוגים במערכת – נובמבר 2015
20 נובמבר, 2015

מערכת CRM פשוטה

היום ניתן למצוא בשוק לא מעט חברות וארגונים, אשר בוחרים להשתמש בשירותיה של מערכת CRM פשוטה. מדובר ללא ספק על מערכת יעילה ומקצועית, אשר יכולה לסייע לכל עסק ולכל חברה להגיע לרווחים גבוהים יותר.

אנו בחברת ליד מנג'ר מספקים לכל לקוח מערכת CRM פשוטה אך חכמה ואמינה, אשר מתאימה ביותר לצורך ניהול מכירות, ניהול לידים ובקרה שיווקית. באמצעות שימוש במערכת’ ניתן להרוויח מצד אחד מערכת יחסית טובה יותר עם הלקוחות ומצד שני ללמוד כיצד לשפר ולייעל את תהליכי הפרסום והשיווק של העסק. מדובר ללא ספק על מערכת חיונית שכל סוג של עסק חייב להשתמש בה, מאחר וזוהי הדרך הטובה ביותר לשמור על הלקוחות הקיימים ובו בזמן, לסייע בגיוס של לקוחות חדשים.


נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

30 ימי התנסות חינם >


מערכת CRM פשוטה – מה כדאי לדעת בנושא?

חשוב להבין כי ניתן היום למצוא בשוק מגוון רחב של מערכות CRM שונות, אך החוכמה היא כמובן למצוא את המערכת המתאימה ביותר עבור העסק שלכם. מומלץ לבחור במערכת שתוכל לספק את כל הצרכים של העסק, על מנת להרוויח מכל כיוון אפשרי. למשל מערכת CRM ליד מנג'ר מסוגלת לבצע אוטומציה של תהליכי קליטת לידים, המגיעים ממספר מקורות חיצוניים שונים. לאחר מכן, המערכת יודעת לנתב את הלידים לאנשי המכירות המתאימים ואף להפיק דוחות, אשר ממחישים את יעילות התהליך. באמצעות הדוחות השונים ניתן ללמוד על היעילות של מהלכים שיווקיים שונים ולהסיק מסקנות לגבי מהלכים שיווקיים עתידיים. כמו כן, המערכת מאפשרת לשלוח דיוור ללקוחות, הן באמצעות שימוש במייל והן באמצעות שימוש בסמס. בצורה כזו, ניתן לשמור על קשר שוטף עם הלקוחות, להציע הטבות והנחות ממוקדות יותר וכמובן לעודד את הלקוחות לבצע את הרכישות שלהם בעסק, במקום לעבור למתחרים. כפי שניתן להבחין, מערכת ליד מנג'ר היא אמנם מערכת CRM פשוטה, אך היא מספקת פתרונות מקצועיים ועוטפים להם כל עסק זקוק.

כל היתרונות של מערכת CRM

כדאי לזכור כי גם מערכת CRM פשוטה יכולה לספק לכל עסק ולכל חברה לא מעט יתרונות שונים. המערכת שלנו מאפשרת, למשל, לבצע מעקב אחר ההכנסות של החברה, באמצעות הפקת דוחות רלוונטיים. בצורה כזו, ניתן ללמוד אודות הפופולאריות של מוצרים או שירותים מסוימים וכמובן לייעל ולשפר אותם לפי הצורך. בנוסף לכך, המערכת מאפשרת יצירת חשבון אישי לכל איש מכירות, דבר שמאפשר לבקר את ההתקדמות שלו ואת הטיפול שלו בלידים, בכל רגע נתון. בצורה כזו, ניתן לקבל תמונת מצב ברורה של מצב המכירות בעסק, נקודות חולשה שיש לתקן ובעיות שונות שחשוב לתפוס בזמן אמת. מעבר לכך, המערכת מאפשרת לכל חברה לבצע אופטימיזציה לערוצי השיווק שלה, מאחר והיא מספקת מידע ברור ומדויק לגבי הצרכים והרצונות של הלקוחות.


נסו זאת עכשיו, ללא כל עלות:

30 ימי התנסות חינם >


מה כל כך מיוחד במערכת CRM?

מערכת CRM ליד מנג'ר הינה מערכת הפועלת בתוך ענן. מדובר ללא ספק על יתרון עצום, מאחר וכל אחד מהעובדים יכולים לקבל גישה למערכת מכל מקום ומכל מכשיר, ללא שום צורך להוריד תוכנות כבדות, המעמיסות על המחשב. כמו כן, המערכת מאפשרת למשל, לצפות בכל הלידים שהתקבלו במערכת לפי טווחי התאריכים השונים וכמובן לנהל הרשאות והתרעות לפי קבוצת משתמשים מסוימת. בנוסף לכך, כדאי לציין כי המערכת מסוגלת לקלוט לידים דרך POST, GET ואפילו קריאה ישירה מתוך מיילים. המערכת מסוגלת לקלוט אלפי לידים שונים בדקה, לסנן לידים כפולים ואפילו לסנן לידים ספאם בזמן אמת.

אנו בחברת ליד מנג'ר מספקים לכל סוג של עסק מערכת CRM פשוטה, אשר תוכל לשדרג באופן משמעותי את תפוקת העבודה ואת כמות המכירות. אנו מספקים תמיכה שוטפת לכל אורך הדרך, זמינות גבוהה במיוחד וכמובן תחזוקת שרתים ושדרוג המערכת באופן קבוע.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

30 ימי התנסות חינם >

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *