מערכת ניהול לידים מהירה ומקצועית
שיפור ביצועים במערכת Lead Manager – נובמבר 2018
7 נובמבר, 2018
מכסות ומגבלות לידים למשתמשים
5 פברואר, 2019

מערכת CRM מומלצת

מערכת CRM מומלצת - LEADMANAGER

אין ספק כי מערכת CRM מומלצת יכולה לסייע לכל בית עסק ולכל חברה להתנהל בצורה נבונה ואפקטיבית יותר. באמצעות שימוש במערכת מתקדמת ומשוכללת, כל חברה וכל ארגון יכולים לייעל את תהליכי השיווק והפרסום שלהם ובכך להגדיל את מעגל הלקוחות וכמובן לשפר את רווחיות העסק.

אנו בחברת ליד מנג'ר מספקים את המענה הייחודי והחדשני ביותר לכל סוגי החברות ולכל סוגי העסקים.

מערכת ה- CRM שלנו מאפשרת ניהול לידים מתקדם יותר, ניהול מכירות אפקטיבי יותר ובקרה שיווקית ברמה הגבוהה ביותר. המערכת שלנו מתאימה הן לעסקים קטנים והן לעסקים בינוניים או לחברות וארגונים גדולים, מאחר והיא מאפשרת למקד את תקציב הפרסום ולהגיע להחלטות עסקיות נבונות.

מערכת CRM מומלצת שכל אחד חייב להכיר

מערכת CRM ליד מנג'ר הינה מערכת מקצועית ומתקדמת, המאפשרת לנהל את העסק בצורה הנבונה והרווחית ביותר. מערכת זו מאפשרת קליטה של כל הלידים הנכנסים, מאחר והיא מתממשקת עם מערכות חיצוניות שונות. בצורה כזו, ניתן לנהל את הלידים בצורה היעילה והמהירה ביותר, על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות וכמובן לשפר את אחוזי המכירות. מעבר לכך, המערכת מספקת ניהול מכירות מתקדם, כולל ניתוח חכם של הלידים השונים. המערכת מאפשרת לשלוח תזכורות לטיפול בלידים, הקמה של טלפונים וירטואליים לצורך בקרה שיווקית יעילה יותר, שליחה של הודעות מרוכזות ללידים באמצעות שימוש במייל או בסמס וכמובן הפקה של מגוון רחב של דו"חות שונים.

מערכת CRM מומלצת לניהול לידים ולניהול מכירות

אחת הדרכים היעילות ביותר לפיתוח ושיווק העסק, היא השקעה במערכת CRM מומלצת ואיכותית ברמה הגבוהה ביותר. מערכת מסוג זה יכולה לסייע לכל חברה ולכל ארגון להשליט סדר וארגון בקליטת הלידים שלהם. המערכת מאפשרת לרכז את כל הלידים במקום אחד, תוך כדי בקרה מלאה על כל התהליך ושליחת תזכורות לגבי טיפול בלידים נשכחים.

כמו כן, המערכת יכולה לסייע לניהול כל תחום השיווק והפרסום של החברה, מאחר והיא מאפשרת למקד את תקציב הפרסום ובכך מונעת בזבוז כסף ומשאבים מיותר. זוהי ללא ספק הדרך היעילה והמומלצת ביותר לצורך פיתוח, צמיחה וגידול של העסק.

מערכת CRM מומלצת

מדוע כדאי להשתמש במערכת CRM?

ניתן כמובן למצוא לא מעט יתרונות בשימוש במערכת CRM מומלצת, אך אין ספק כי אחד היתרונות הבולטים ביותר, הוא היכולת להחליף את גיליונות האקסל של פעם בפתרון חדשני ומשוכלל יותר. מערכת מתקדמת מסוגלת לבצע אוטומציה של קליטת הלידים ממערכות חיצוניות, לנתב אותם לאנשי המכירות וכמובן להפיק דוחות ברמה הגבוהה ביותר. המערכת מאפשרת לנתב את הלידים בין אנשי המכירות השונים ובכך לשפר את מהירות הטיפול בכל ליד.

כמו כן, המערכת מסוגלת לשלוח את הלידים באמצעות סמס ומייל, על מנת להעביר אותם בצורה ישירה ומהירה לצוות המכירות.

מעבר לכך, המערכת מסוגלת לשלוח דיוור ללקוחות החברה, לעקוב אחר ההכנסות של החברה, לספק ממשק ניהול תהליכי מכירה לכל איש מכירות ולספק תמונת מצב של סטטוס הטיפול בלידים וברמת ההתקדמות של כל אחד מאנשי המכירות.

אנו בחברת ליד מנג'ר מספקים לכל חברה ולכל בית עסק את מערכת ה- CRM המומלצת ביותר. באמצעות המערכת שלנו כל עסק יכול לשפר את נתוני המכירה שלו ולהגדיל את הרווחיות של החברה. המערכת שלנו פועלת בענן, לכן כל אחד מהעובדים יכול להתחבר אליה מכל מקום ומכל מכשיר אפשרי. כמו כן, אנו מספקים שירותי תמיכה שוטפים, זמינות גבוהה למענה על כל שאלה או כל בעיה וכמובן תחזוקת שרתים ושדרוג של המערכת באופן שוטף.

נסו את מערכת ליד מנג'ר ללא עלות:

30 ימי התנסות חינם >

לקבלת מידע ופרטים נוספים, צרו אתנו קשר >

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *