crm אינטרנטית
crm אינטרנטית – מרכזת את כל הפניות בממשק אחד
22 אוגוסט, 2021
מערכת CRM לחברה קטנה
22 אוקטובר, 2021

מערכת ניהול פניות בעסק 

היום כבר לא ניתן להסתדר ללא מערכת ניהול פניות בעסק, מאחר ומדובר על אחת המערכות החשובות ביותר, שכל סוג של עסק חייב להשקיע בה. הדבר נכון הן עבור פניות המגיעות מלקוחות קיימים של העסק והן עבור פניות מלקוחות פוטנציאליים. יש לזכור כי הפעילות של העסק תלויה בלקוחות שלו, לכן ללא שימור לקוחות איכותי ויעיל וללא ניהול לידים ברמה הגבוהה ביותר, לא תצליחו להשאיר את העסק שלכם מעל פני המים.

אנו בחברת Lead Manager נשמח לספק לכם מערכת CRM מתקדמת ומשוכללת, שתוכל לספק לכם ניהול פניות בעסק ברמה הגבוהה ביותר. המערכת שלנו מבוססת על טכנולוגיית ענן, המאפשרת גישה מהירה למערכת ושיתוף מידע בין העובדים, בצורה הקלה והידידותית ביותר. המערכת שלנו מתמחה בניהול לידים ובשימור לקוחות. זוהי ללא ספק הדרך האולטימטיבית לייעל את תהליך המכירה, לחסוך במשאבים יקרים ולשדרג את הרווחיות של העסק שלכם.

מערכת ניהול פניות בעסק – מדוע חשוב להשקיע בכך?

קודם כל, חשוב להדגיש כי ללא ניהול אפקטיבי ויעיל של כל הפניות המגיעות לבית העסק, לא תצליחו לקיים עסק רווחי, הממשיך לגדול ולהתפתח עם השנים. ללא מענה מתאים לפניות של הלקוחות הקיימים שלכם, תמצאו את עצמכם ללא לקוחות וללא מכירות. יש לזכור כי מעבר לצורך להשקיע בגיוס לקוחות, יש צורך מהותי לשמר את הלקוחות הקיימים. במידה ואתם לא נותנים על כך את הדגש, תגלו במהרה כי הלקוחות עוזבים למתחרים, למרות תהליכי הגיוס המתקדמים שלכם. לכן במטרה להימנע מזליגה של לקוחות למתחרים שלכם ועל מנת להימנע מהפסד של לקוחות פוטנציאליים, מומלץ להשקיע במערכת CRM, שתספק לכם את המענה המושלם ביותר.

מערכת ניהול פניות בעסק – כיצד לעשות זאת נכון?

מערכת CRM מספקת תיעוד מלא של כל ההתקשרות עם הלקוחות הקיימים, במטרה להעניק לכל לקוח יחס אישי ומענה הולם. ברגע שהלקוח יוצר איתכם קשר, נציג השירות יכול לקרוא את כל היסטוריית שלו ולספק לו יחס אישי, תוך כדי התייחסות לבעיה הספציפית שלו. זוהי גם דרך מעולה להתאים לכל לקוח את ההטבות המתאימות לו, בהתאם לדפוסי הרכישה שלו. בצורה כזאת, ניתן להגדיל את סל הקנייה של הלקוח, מאחר ושוברים והטבות למוצרים שונים, יגרמו לו לרכוש יותר מהרגיל.

כל היתרונות של מערכת ניהול פניות בעסק

מעבר ליכולת של מערכת CRM לספק לכם שימור לקוחות ברמה הגבוהה ביותר, יש צורך להדגיש את היכולת של המערכת לנהל את הלידים הנכנסים אליכם בצורה היעילה והאופטימלית ביותר. המערכת מסוגלת לאגד במקום אחד את כל הלידים הנכנסים, על מנת למנוע מצב של לידים שמתפספסים כתוצאה ממענה מאוחר. לא פעם ניתן לשמוע על מצבים בהם אנשי המכירות חזרו ללקוחות הפוטנציאליים רק כעבור מספר ימים, דבר שברוב המקרים מוביל ללקוחות שכבר עברו למתחרים. לכן חשוב לעבוד עם מערכת המתמחה בניהול לידים יעיל ומקצועי, במטרה להבטיח מענה מהיר ואיכותי לכל לקוח פוטנציאלי. מערכת ברמה גבוהה תנתב את הליד הנכנס לאחד מאנשי המכירות ואף תדאג לעדכן אותו על כך בצורת סמס או מייל. בצורה כזאת, תוכלו להבטיח מענה מהיר ומקצועי לכל פניה, דבר המעביר מסר מקצועי יותר ומגדיל את הסיכוי של הליד להפוך ללקוח קבוע ומרוצה.

אנו בחברת Lead Manager נשמח לספק לכם מערכת CRM מתקדמת ואמינה, שתוכל לספק לכם שירות של ניהול פניות בעסק. השירות ניתן כ- one stop shop והוא כולל תמיכה מלאה, זמינות לכל שאלה, תחזוקת שרתים וכמובן עדכון המערכת באופן תדיר.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *