מערכת לניהול מכירות: כך תשפרו את תפוקת עבודתכם

עלות מערכת CRM ניהול לידים
מחיר מערכת CRM: ממה הוא מורכב, ומה כדאי לבדוק?
6 מאי, 2021
מערכת crm למכללות: ניהול רישום מסודר למכללה
12 מאי, 2021

מערכת לניהול מכירות: כך תשפרו את תפוקת עבודתכם

אין שום ספק כי בעידן הנוכחי כל חברה, כל ארגון וכל בית עסק זקוקים לשירותיה של מערכת לניהול מכירות. מדובר על מערכת שמסוגלת לשפר את תפוקת העבודה של העסק, לבקר את כל תהליך המכירה ולהסיק מסקנות ותובנות בזמן אמת. אנו בחברת ליד מנג'ר נשמח לספק לכם מערכת לניהול מכירות ברמה הגבוהה ביותר, אשר עוקבת אחר כל תהליך המכירה מרגע כניסת הליד למערכת ועד לרגע שבו איש המכירות סוגר את העסקה עם הלקוח. מדובר על מערכת ניהול מכירות חדשנית, המספקת למנהלי החברה בקרה מלאה על כל תהליך המכירה, כולל מעקב אחר אחוזי המכירות של כל איש מכירות בצוות, תזכורות במייל ובסמס לגבי כניסת ליד והצורך לטפל בו בצורה מידית. כמו כן, המערכת מסוגלת להפיק דוחות שונים, המספקים מידע מהימן אודות מצב העסק ורמת ההתקדמות שלו.

מערכת לניהול מכירות – יתרון משמעותי בשוק של היום

אין זה חדש כי השוק של היום נחשב לתחרותי במיוחד, לכן כל סוג של עסק זקוק למערכת לניהול מכירות על מנת לעמוד בקצב של המתחרים. מערכת מסוג זה יכולה לספק יתרון משמעותי לכל סוג של עסק, מאחר והיא מאפשרת לנהל את תהליך המכירה בצורה היעילה והפרודוקטיבית ביותר. בזכות השימוש במערכת ניהול מכירות אין שום חשש שלידים מסוימים יפלו בין הכיסאות, מאחר והמערכת מסוגלת לאסוף את כל הלידים שהתקבלו לממשק אחד ולהעביר אותם לאנשי המכירות הרלוונטיים. יש לזכור כי לא מעט בתי עסק מוכנים להשקיע המון משאבים ואנרגיה בתחומי השיווק והפרסום, אך יש לזכור כי ללא טיפול הולם בפניות המתקבלות בעקבות הפרסומים השונים, לא ניתן להפיק מהם שום תועלת. הצרכן הישראלי אינו רגיל לחכות, ולכן בית עסק שיבחר לענות ללקוח הפוטנציאלי שלו תוך מספר ימי עסקים, ככל הנראה יאבד אותו למתחרים.

מערכת ניהול מכירות - ליד מנג'ר

מערכת לניהול מכירות – הדרך היחידה להגדיל את הפרודוקטיביות של העסק

היום ברור לכולם כי אחת הדרכים היעילות ביותר להגדיל את הרווחיות של העסק היא להשקיע בפרודוקטיביות של העובדים. עובדים שלא יבצעו את עבודתם בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר, עלולים לגרום להפסדים קשים עבור בית העסק. לכן יש צורך לעבוד עם מערכת לניהול מכירות, שתוכל לספק עבודה מהירה ויעילה יותר של אנשי המכירות בבית העסק. תפקידם של אנשי המכירות חיוני במיוחד, מאחר והם האחראיים לגיוס של לקוחות חדשים. באמצעות שימוש במערכת ניהול מכירות ייעודית, אנשי המכירות מסוגלים לבצע את תפקידם על הצד הטוב ביותר, תוך כדי פיקוח מקיף של מנהלי החברה. בצורה כזו, ניתן להפיק לקחים לעתיד, ללמוד מטעויות וכמובן לספק את השירות היעיל והיסודי ביותר לכל לקוח.

מהם היתרונות הבלתי מעורערים של מערכת לניהול מכירות?

ניתן כמובן למנות לא מעט יתרונות של מערכת לניהול מכירות, אך אחד היתרונות הבולטים ביותר הוא היכולת שלה לטפל בלידים הנכנסים בצורה המקצועית והאיכותית ביותר. המערכת מסוגלת לקלוט לידים המתקבלים כתוצאה מדפי נחיתה, באנרים, טפסי צ'ט ורשתות חברתיות ולרכז אותם בממשק אחד. בצורה כזו, ניתן לטפל בכל ליד בצורה מסודרת ומאורגנת, ללא שום חשש כי אחד הלידים יתפספס. מעבר לכך, המערכת מספקת דוחות מתקדמים, ניהול של מספר רב של קמפיינים בו זמנית וכמובן שליחת סמסים ומיילים שיווקיים ללקוחות החברה. המערכת פשוטה וידידותית לשימוש ואינה מצריכה שום ידע קודם בתחום, לכן כל אחד יוכל להשתמש במערכת CRM ללא שום בעיות מיוחדות.

נשמח לספק לכם מערכת לניהול מכירות ברמה הגבוהה ביותר.

תנו למערכתLead Manager  לייעל לכם את תהליכי העבודה!

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *