כל מה שרציתם לדעת על מערכת שיווק שותפים

מערכת לניהול לידים
 CRM לניהול ספקים
20 נובמבר, 2021
 CRM לרואה חשבון 
22 נובמבר, 2021

כל מה שרציתם לדעת על מערכת שיווק שותפים

היום ניתן למצוא יותר ויותר חברות אשר עושות שימוש בשירותיה של מערכת שיווק שותפים. מדובר על מערכת המאפשרת ליצור סדר וארגון בשיטת שיווק השותפים, הידועה גם בשם- אפילייטס (AFFILIATES). שיטת שיווק השותפים מבוססת על הרעיון הפשוט, שבו החברה משלמת עמלה ידועה וקבועה מראש לכל משווק שיספק לה לידים. כל ליד מזכה בעמלה. לכן למשווקים כדאי וחשוב לעבוד עם מערכת איכותית ואמינה אשר מסוגלת לעקוב אחר מספר הלידים הנכנסים, ולהבחין מאילו ערוצי שיווק ופרסום מגיעים הלידים האיכותיים ביותר, ומאילו ערוצי שיווק ופרסום מגיע המספר הגבוה ביותר של הלידים – לעתים קרובות אלו לא אותם הערוצים.

אנו בחברת Lead Manager נשמח לספק לכם מערכת מתקדמת וחדשנית, המבוססת על טכנולוגיית הענן. מדובר על מערכת לניהול לידים, המסוגלת לקלוט את הליד הנכנס מכל ערוץ שיווק ולנתב אותו לאנשי המכירות הרלוונטיים בעסק שלכם. המערכת מאפשרת לנהל את כל תהליך המכירה ולבצע מעקב ובקרה מלאים על כל אחד מהשלבים שלו, במטרה להימנע ממצב של לידים שמתפספסים בשל טעויות או חוסר תשומת לב. מדובר על מערכת CRM המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, המאפשרת גישה נוחה מכל מקום ובכל זמן, ללא שום צורך להוריד תוכנות כבדות. אנו מספקים תמיכה שוטפת ותהליכי שדרוג ועדכון תדירים, במטרה לספק לכם את המערכת היעילה והאידיאלית ביותר לצורך ייעול תהליך המכירה וחיסכון בהוצאות מיותרות.

מערכת שיווק שותפים- מה מעולם לא סיפרו לכם?

היום ניתן למצוא בשוק מספר מערכות שיווק שותפים, אך החוכמה היא כמובן לבחור במערכת המתקדמת והיעילה ביותר. מערכת מסוג זה תאפשר לחברה שלכם ליהנות מלידים רלוונטיים ואיכותיים, תוך כדי היכולת לשלם למשווקים שלכם לפי כמות הלידים, ולא לפי שעת עבודה. מדובר על שיטת שיווק משתלמת במיוחד, מאחר והחברה אינה משלמת על הזמן של המשווק, אלא על העבודה שלו בשטח. ניתן להשתמש במאפייני המערכת במטרה לקבוע מראש את מכסת הלידים ואת המחיר לכל ליד. המערכת מאפשרת ליצור חשבון אישי לכל משווק ולייחד לכל אחד מהם לינק ייחודי, על מנת לזהות את הלידים הנכנסים דרכם. באמצעות המערכת ניתן להבטיח עבודה מסודרת ומאורגנת, המאפשרת מצד אחד לייעל את תהליכי המכירה בחברה, להגדיל את היקף הלידים הנכנסים ולשפר את אחוזי המכירות, אך מצד שני, היא מבטיחה שליטה מלאה על כמות הלידים הנכנסים מכל משווק ועל התמחור שלהם.

כל היתרונות של מערכת שיווק שותפים

אין ספק כי אף חברה לא תוכל לעסוק בשיווק שותפים, ללא מערכת מתקדמת ויעילה המתמחה בשיווק שותפים וניהול לידים. מערכת CRM מהווה את הבחירה האידיאלית ביותר, מאחר והיא מסוגלת לאחד את כל הלידים לממשק אחד. במקום ללכת לאיבוד בין כל המקורות השונים המספקים לידים לחברה שלכם, תוכלו להבטיח לעצמכם ניהול איכותי יותר של הלידים הנכנסים, באמצעות מערכת מתוחכמת אחת. זוהי הדרך היחידה למנוע מצב של לידים "מתקררים", מאחר וליד שאינו זוכה לטיפול הולם תוך זמן קצר בלבד, נוטה להפוך ללא רלוונטי. רוב הגולשים אינם מוכנים להמתין מספר ימים לנציג השירות שלכם, לכן הם יפנו למתחרים, לצורך קבלת הצעה נוספת. ברוב הפעמים, ליד שלא נענה עוד באותו היום, לא יהיה רלוונטי. לכן יש צורך במערכת שיווק שותפים, שתוכל להבטיח לכם טיפול יעיל, מהיר ואיכותי בכל הלידים הנכנסים.

אנו בחברת Lead Manager נשמח לספק לכם מערכת שיווק שותפים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. המערכת שלנו תוכל להבטיח לכם טיפול מהיר ויעיל בכל ליד נכנס, תוך כדי בקרה מלאה על כל תהליך המכירה. מעבר לכך, המערכת שלנו מאפשרת לספור את מספר הלידים הנכנסים מכל משווק, לתמחר אותו מראש ולהספק מענה יעיל ומהיר למשווקים שעובדים איתכם.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *