המדריך המלא לניהול פניות מהאתר

מה חשוב לדעת על מערכת לניהול קמפיינים?
25 ינואר, 2022
הגדרת משימות אוטומטיות לפי סטטוסי לידים
26 ספטמבר, 2023

המדריך המלא לניהול פניות מהאתר

חשיבות ניהול פניות מהאתר איננה מוטלת בספק. אופן ניהול הפניות עלול לקבוע אם הליד יהפוך ללקוח, או לפוטנציאל שהתפספס. אם בעבר רוב הלקוחות הגיעו מפה לאוזן, הרי שהיום רוב בתי העסק ורוב החברות משקיעים תקציבי שיווק ותקציבי פרסום משמעותיים על מנת למשוך לקוחות פוטנציאליים. חשוב להבין כי ללא מערכת ייעודית לניהול לידים לצורך ניהול הפניות המתקבלות, פניות רבות עלולות "ליפול בין הכיסאות". בנוסף לכך, מערכת ניהול לידים טובה מאפשרת לנו להבין מהם ערוצי השיווק והפרסום הטובים והמניבים לנו ביותר, שכדאי לנו להשקיע בהם את מרבית התקציב שלנו.

ללא מענה מהיר מטרת הקמפיין מתפספסת, כיוון שהליד נחטף על ידי חברה אחרת

ברוב הפעמים, הקמפיינים השיווקיים מיועדים לצורך עידוד הלקוחות הפוטנציאליים להשאיר פרטים בדף הנחיתה או באתר של בית העסק. אך ללא מענה מהיר ויעיל לכל אחת מהפניות האלו, אתם עלולים לפספס את המטרה הראשונית של הקמפיין. אחת ההמלצות החשובות ביותר, היא להצטייד במערכת לניהול לידים, על מנת להבטיח לעצמכם טיפול מקצועי ומהיר בכל ליד נכנס, כולל בקרה ומעקב אחר כל תהליך המכירה.

אנו בחברת ליד מנג'ר נשמח לספק לכם מערכת ניהול מתקדמת וחדשנית, המאפשרת ניהול לידים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מדובר על מערכת אינטרנטית המבוססת על טכנולוגיית ענן, המאפשרת ניהול לידים מקצועי ובטוח לעסקים ולחברות. המערכת מסוגלת לקלוט את כל הלידים הנכנסים מכל ערוצי השיווק ולרכז אותם בממשק המשתמש הידידותי שלה. היא מעבירה את הלידים באופן אוטומטי לחשבון האישי של אנשי המכירות ואף מיידעת אותם על כל ליד נכנס, באמצעות סמס או מייל.

ניהול פניות מהאתר – על מה חשוב לתת את הדעת?

קודם כל, חשוב להבין כי ללא ניהול יעיל ומקצועי של כל הפניות המתקבלות מהאתר, לא תוכלו ליהנות מההשקעה שלכם. המטרה של האתר היא קודם כל לספק מידע עדכני ורלוונטי לגבי המוצרים והשירותים שאתם מספקים וכמובן לעודד את הגולשים להשאיר פרטים לצורך יצירת קשר. אך יש לזכור כי בית עסק שלא יטרח לחזור ללקוחות הפוטנציאליים שלו תוך זמן קצר בלבד, עלול לפספס את ההזדמנות. ידוע כי הצרכנים הישראלים אינם סבלניים במיוחד, לכן מי שלא יקבל מענה מהיר ויעיל, יעדיף ככל הנראה לעבור לבית עסק מתחרה. חשוב לתת את הדעת לטיפול מהיר וענייני בכל הפניות המתקבלות מהאתר, מאחר וטיפול שאינו מהיר עלול להוביל להחמצה של לידים פוטנציאליים. יש לזכור כי כל לקוח פוטנציאלי יכול לסייע לכם לשדרג את הרווחיות של העסק, לכן חשוב להשקיע בו ולספק לו מענה מהיר ויעיל מוקדם ככל הניתן.

מי זקוק למערכת ייעודית לצורך ניהול פניות מהאתר?

היום כל חברה, ארגון ובית עסק יכולים להיעזר במערכת לניהול לידים, מאחר וזוהי הדרך היחידה לנהל פניות באופן יעיל ולמצות את תקציב השיווק והפרסום באופן המקסימלי. בעידן התחרותי שבו אנו חיים, יש צורך להשקיע לא מעט זמן, אנרגיה ומשאבים בשימור של לקוחות קיימים ובגיוס של לקוחות חדשים. זוהי הדרך היחידה להמשיך לגדול ולהתפתח, מאחר ואחרת תגלו כי העסק שלכם אינו עומד בתחרות. לכן מערכת ייעודית לניהול פניות מהאתר יכולה לשרת בצורה הטובה ביותר את כל סוגי העסקים והחברות, מאחר והיא מבטיחה מענה מהיר ויעיל לכל לקוח פוטנציאלי. המערכת האידיאלית ביותר מהווה שילוב בין מערכת ניהול מכירות לבין מערכת לניהול לידים, מאחר והיא מאפשרת לספק מעקב ובקרה אחר ההתקדמות של הליד, מרגע הקליטה שלו במערכת ולאורך כל התהליך שהוא עובר, עד לסגירת העסקה עם הלקוח.

אנו בחברת ליד מנג'ר נשמח לספק לכם מערכת יעילה ומקצועית לניהול פניות מהאתר. המערכת שלנו נחשבת לאחת המערכות המומלצות ביותר בתחום, מאחר והיא מלווה את הפנייה הנכנסת מרגע הקליטה שלה במערכת ועד להעברתה לאיש המכירות המתאים, תוך כדי בקרה על כל תהליך המכירה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *