מרכז תמיכה

שאלות ותשובות

1למי מתאימה המערכת?
מערכת ליד מנג'ר מתאימה לשני קהלי יעד עיקריים – 1. עסקים וחברות (עסקים קטנים, בינוניים ועד חברות גדולות), למידע אודות השימוש ב מערכת CRM לעסקים לחברות לחץ כאן . 2. ניהול פעילות פרפורמנס לסוכנויות פרסום, משרדי פרסום, חברות שיווק באינטרנט, ייצרני לידים, אתרים ופורטלים אשר מוכרים לידים ללקוחותיהם. למידע אודות השימוש במערכת ל סוכנויות פרסום ויצרני לידים לחץ כאן. המערכת מתאימה גם לכל אדם או גוף אשר שמעוניין לנהל את מערך לידים, מכירות, בסיסי נתונים וכד' בצורה מסודרת.
2האם אוכל להעביר את כל הנתונים ממערכת אחרת אל מערכת ליד מנג'ר?
כלקוח חדש אשר מצטרף לשירות, ניתן לבצע העברת נתונים מרוכזת ולקלוט את כל המידע מתוך המערכת הישנה ולהעלותו אל חשבונך במערכת ליד מנג'ר. לפרטים נוספים, צור קשר עם מחלקת המכירות שלנו.
3מהי עלות השימוש במערכת?
לכל לקוח חדש ניתן חודש מלא בחינם להתנסות בכל הפיצ'רים הקיימים במערכת. לאחר חודש ההתנסות המשך השימוש במערכת מותנה בתשלום עלות חודשית לפי מחירון המערכת. המחירון בנוי בצורה מותאמת לקהלי היעד השונים של המערכת. לבירור עלויות ומחירים צרו איתנו קשר.
4כיצד ניתן להקים חשבון חדש במערכת ליד מנג'ר?
על מנת להקים חשבון יש לפנות אל מחלקת המכירות שלנו ע"י השארת פרטים בטופס בלחיצה על הלינק הזה.
5מהי התמיכה אשר ניתנת ללקוחות המערכת?
לכל לקוחות מערכת ליד מנג'ר ניתנת תמיכה שוטפת בזמינות גבוהה בדוא"ל ותמיכה טלפונית מול נציגי התמיכה שלנו במקרים דחופים. כמו כן לכל לקוח חדש ניתנת הדרכה טלפונית אישית והדגמה לתפעול המערכת, הקמת קמפיינים, משתמשים, ניהול מכירות ועוד.
6האם המערכת נוחה וידידותית לתפעול?
כן. מערכת ליד מנג'ר מיועדת לתפעול מלא ע"י המשתמשים ללא צורך בידע תכנותי או טכני. ניתן בקלת להקים משתמשים, לנהל את הלידים המתקבלים וייצר קודי התממשקות מתוך המערכת לדפי נחיתה ועוד. עם זאת, ישנם התממשקויות מורכבות אשר עלולות להצריך התערבות של מתכנת כגון: התממשקות חכמה לאתרים או התממשקויות בין מערכות שונות וכד'.
7האם מערכת ליד מנג'ר תחסוך לי בזמן, משאבים ותתרום להגדלת
מערכת ליד מנג'ר מרכזת את כל פעילות הלידם במסך אחד ובצורה נוחה וידידותית, מה שחוסך ללקוחותינו זמן רב ומשאבים. בזכות מנוע החיפוש החכם שלנו, ניתן לאתר ליד לפי כל פרטיו (שם, טלפון וכו') ולבצע סינונים מתקדמים במס' קליקים בלבד! בעזרת מנגנון הניתוב האוטומטית והחכם שלנו, תוכן לנתב לידים בצורה חכמה ואוטומטית אל אנשי המכירות (במקרה של חברה) או אל לקוחות הקצה (במקרה של סוכנות פרסום), ולהעניק לכל משתמש חשבון אישי. מנגנון זה חוסך כוח אדם רב בתפעול המערכת. בעזרת מערך הדוחות שלנו תוכל לצפות בסיכום הנתונים ולקבל תמונת מצב טובה יותר אודות קליטת כל הלידים מכל הערוצים השיווקיים, תמונת מצב אצל אנשי המכירות, ועוד דוחות רבים וחשובים. מנגנון כפילויות הלידים שלנו חוסך זמן רב באיתור לידים כפולים או לידים עם פרטים משובשים ומראש ניתן שלא לנתב לידים כאלו אל לקוחות הקצה או אנשי המכירות בחברה. ישנם פיצ'רים רבים נוספים אשר יחסכו לך זמן רב ויעזרו להעלות את רווחיות פעילות החברה.
8כיצד מערכת ליד מנג'ר שומרת על המידע בחשבוני?
מערכת ליד מנג'ר שומרת על פרטיות וסודיות חשבונות כלל לקוחותיה על פי מדיניות הפרטיות. כמו כן שרתי החברה מאוחסנים בחוות השרתים מהגדולות והמאובטחות בישראל, למידע נוסף בנושא אבטחת המידה, גיבויים וזמינות שרתי המערכת.
לכל השאלות >