איך מתחילים (דף 1 מתוך 1)

מזל טוב! יש לכם חשבון חדש ונוצץ במערכת Lead Manager

בסדרת המדריכים הבאה, תלמדו איך להגדיר את חשבונכם ולעבוד בו. דרך אגב, אם עדיין לא צפיתם בהדגמה של המערכת, אתם מוזמנים לצפות בסרטון הסקירה שלנו.

כדי להתחיל לקלוט לידים בחשבון ולטפל בהם, בצעו את הצעדים הבאים:

  1. הגדרת שדות – כאן תלמדו כיצד להגדיר שדות במערכת לצורך שמירת פרטי הליד. בעצם המערכת צריכה "לדעת" איזה מידע מגיע אליכם על מנת שתוכלו לקבל ולשמור את הפרטים.
  2. הגדרת סטטוסים – סטטוס הטיפול בליד עוזר לכם לנהל את תהליך המכירה מולו. לשם כך עליכם להגדיר סטטוסי טיפול המתאימים וייחודיים לתהליך שלכם.
  3. קמפיינים וערוצים – קמפיינים וערוצים הם התשתית של מערכת ליד מנג'ר לקבלת לידים. כדי לקבל לידים עליכם:
    1. להקים קמפיין – מעין "תיקייה" ללידים המגיעים כתוצאה מפעילות שיווקית בתחום מסויים.
    2. להקים ערוץ – הדרך בה הליד נקלט במערכת
  4. הקמת משתמשים – בשלב זה תלמדו כיצד להקים משתמשים נוספים במערכת. ישנם מספר משתמשים בלתי צפויים…
  5. הגדרות ראשוניות – בשלב זה תגדירו את מאפייני הדיוור, תבצעו שינוי סיסמה, תגדירו מאפייני הודעות SMS, בקרת איכות ועוד מספר הגדרות מעניינות.

לאחר שביצעתם את כל ההגדרות שלמעלה, אתם מוכנים לצפות בהיכרות עם מסך הלידים – סקירה ראשונית והסבר כיצד לעבוד עם מסך הלידים.

רוב המדריכים מחולקים לתתי פרקים, אז שימו לב ללחצנים הבא והקודם שמופיעים בתחתית החלוניות:

הבא-הקודם



צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת חשבון חינם

שיחת חינם בקליק