נקסט קייס 2015: כנס חדשני לשיווק דיגיטלי ב-30 בדצמבר

עדכוני גירסה ושדרוגים במערכת – נובמבר 2015
20 נובמבר, 2015
שמחנו להיפגש בכנס Next Case!
3 ינואר, 2016

נקסט קייס 2015: כנס חדשני לשיווק דיגיטלי ב-30 בדצמבר

פתחו את היומנים שלכם ושריינו את ה-30 בדצמבר: בתאריך זה יתקיים כנס נקסט קייס 2015, כנס ייחודי העוסק בשיווק דיגיטלי, הנחשב לכנס המביל בישראל בתחום זה. את הכנס יזם ב-2013 פבל ישראלסקי מהבלוג Ask Pavel, כאשר הגיע למסקנה שרוב הכנסים בתחום מדברים באוויר ולא נותנים עצות ממוקדות למשווקים, והוא יתקיים השנה זו הפעם השלישית. הכנס עוסק בשיווק דיגיטלי על כל היבטיו: SEO, שיפור יחס המרה, PPC, ווב אנליטיקס, שיווק באמצעות תוכן ועוד.

אז מה זה בעצם נקסט קייס?

הדגש בנקסט קייס הוא על פתרונות אמיתיים למצבים אמיתיים. ולכן, מארגני הכנס אספו את מיטב מומחי השיווק בארץ, על מנת שיספרו על מקרי בוחן אמיתיים בתחומי השיווק הדיגיטלי. 20 מומחים כאלה יעבירו 20 הרצאות, שכל אחת מהן נמשכת 20 דקות ועוסקת בכלים ובפרקטיקות שאימץ המרצה כדי להתגבר על אתגר ספציפי שנתקל בו במהלך עבודתו. כל פעם שמסתיים מקרה בוחן אחד, עוברים מייד למקרה הבוחן הבא – ומכאן שם ההרצאה, next case.

דוגמאות למקרי בוחן שיהיו בכנס

אם אתם מעוניינים להבין טוב יותר את סגנון ההרצאות שיהיו בכנס, להלן מספר דוגמאות למקרי בוחן שתוכלו לשמוע השנה:

  • הרצאת אורח מחו"ל: איך הגדלנו את האנגייג'מנט החודשי בטוויטר ב-450% תוך חצי שנה (אולגה אנדריאנקו, SEMrush).
  • איך מכרנו 630 דירות תוך 4 חודשים בקמפיין PPC חוצה פלטפורמות (קובי נעים, AdsOn).
  • איך העלינו את ההורדות האורגניות היומיות של אפליקציה ב-250% (שגיא דקל, yellowHEAD).
  • איך פיתחנו את המותג באמצעות יצירת אירועים ב-15 מדינות בלי לעלות על מטוס (ג'וני סטיל, Payoneer).
  • כיצד הכלים האוטומטיים של גוגל אדוורדס חסכו 46% בעלויות הקמפיין (זיו גולדווסר, אקטיביטק).
  • איך בנינו לעסק קטן מכונת הפניות אוטומטית בעלות מצחיקה (דודו ציזנר, LeAndolini Solutions).
  • איך למדנו להכיר מאות אלפי צרכנים תוך 3 חודשים בלי לפגוש אותם פנים אל פנים? (יעל קנדר, חוגלה קימברלי).

קהל היעד של נקסט קייס

אל הכנס מוזמן להגיע כל מי שעוסק בשיווק דיגיטלי, ולא משנה אם הוא רק מתחיל בתחום או שכבר צבר ניסיון רב. החל מסטודנטים שמחפשים עבודה בתחום ופרילנסרים או בעלי עסקים שמשווקים את עצמם, ועד לאפיליאייטס שמעוניינים בעוד טראפיק, אנשי שיווק in house או חברות שיווק דיגיטלי – הכנס פתוח לכולם. בנוסף, השנה יינתן בכנס דגש מיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, כך שאם אתם בעלי עסק כזה ו/או מקדמים עסק כזה, תוכלו להפיק מהכנס לא מעט.

כדי להתאים את ההרצאות בכנס לקהלים השונים, השנה ההרצאות יינתנו בשני מסלולים: מסלול למשווקים מקדמים ומסלול לבעלי עסקים ומנהלי שיווק.

מתחם ייעוץ פרטני, ארוחת צהריים – ואפילו מתחם מסאז'

חוץ ממקרי הבוחן, יהיו בנקסט קייס עוד פעילויות שלא כדאי לפספס. למשל, הקליניקה הדיגיטלית, שתתקיים באודיטורים נפרד, ובה יהיה פאנל של מומחי שיווק, אשר ינתחו בזמן אמת אתרים של אנשים מהקהל. הכנס כולל גם ארוחת צהריים עשירה ומגוונת, שתציע גם אופציות נטולות גלוטן, צמחוניות וטבעוניות. בנוסף, אורחי הכנס יוכלו להנות ממסאז' מרגיע בין ההרצאות, במתחם מיוחד בו יהיו מסאז'יסטים מקצועיים.

הנחה בלעדית של 10% בהרשמה לכנס

אם אתם מעוניינים להירשם לכנס נקסט קייס, כדאי שתדעו שסידרנו לכם הנחה מיוחדת ללקוחות ליד מנג'ר!

כל שעליכם לעשות הוא למלא את טופס ההרשמה עם קוד ההנחה leadmanager10 – ותקבלו באופן אוטומטי הנחה של 10%.

ובינתיים, נשאיר אתכם עם טעימה מנקסט קייס 2014:

לינק: https://www.youtube.com/watch?v=SgeeB8XJp1I#action=share

קוד להטמעה:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/SgeeB8XJp1I" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *