מודול תקציבי פרסום תקופתיים – Lead Manager (דף 1 מתוך 4)

מפרסמים במדיות פרסומיות כגון פייסבוק וגוגל?
במיוחד עבורכם פיתחנו מנגנון תכנון ובקרה של תקציבי פרסום עבור המדיות השונות.

תוך שימוש במנגנון זה תוכלו לתכנן ולהיות בבקרה מלאה על הוצאות הפרסום שלכם בעזרת שיקופן בדוחות, וכן תוכלו לבצע חישוב יעילות החזר השקעה (ROI) באופן מדויק יותר.

ובפירוט…

מערכת ליד מנג'ר מאפשרת לכם לתכנן מראש את הוצאות הפרסום שלכם, להזין בדיעבד תקציבים אשר שילמתם למדיות הפרסומיות ולחלקם באופן אוטומטי ללידים שנמצאים בתוך המערכת:

  • ניתן להזין תקציב פרסום מתוכנן באופן ידני בטווח תאריכים מסוים ברמת קמפיין, ערוץ, ספק וכלי פרסומי וכך לצפות מראש מהי העלות עבור הלידים.
  • ניתן להזין תקציב פרסום מנוצל באופן ידני בטווח תאריכים מסוים ברמת קמפיין, ערוץ, ספק וכלי פרסומי – תחושב באופן אוטומטי העלות בפועל עבור כל ליד העונה על הגדרות התקציב ויעודכן מחירו בהתאם, על ידי הוספת המחיר היחסי לעלות לליד.לשוניות תקציב
  • ניתן להזין גם ערכים שליליים אם מתעורר צורך בעדכון חוזר של תקציב מסוים, הסכום החדש יתווסף לסכום הישן.
  • כל התקציבים שהוזנו מתועדים בלשוניות "תקציב מתוכנן" ו"תקציב מנוצל" בקמפיין, כך שניתן לראות את כל התקציבים שהוזנו באופן מרוכז, כולל שורת סיכום של כלל התקציבים.
  • ניתן לפקח על הוצאות הפרסום דרך דו"ח קמפיינים או דו"ח ספקים בהם מוצגים הנתונים.

התקציבים מתווספים למחיר הקניה של ליד, כך שהם מופיעים בצורה אוטומטית בכל הדוחות בהם יש מחיר עלות לליד, מה שמאפשר לכם בקרה שיווקית גבוהה במיוחד.
ניתן לדעת באופן מדויק כמה עלה לכם כל ליד מתוך תקציב הפרסום שלכם ולקבל תמונת החזר השקעה (ROI) מלאה.

ניתן ליצור תקציב במספר רמות:

  1. רמת הקמפיין כולו – התקציב יחושב עבור כל הערוצים תחת הקמפיין יחדיו.
  2. רמת ערוץ מסוים – התקציב  יחושב עבור כל הלידים בערוץ.
  3. רמת ספק – עפ"י הספקים שמוגדרים בערוץ.
  4. רמת כלי פרסומי – עפ"י הכלים הפרסומיים שמוגדרים בערוץ, וכן בהתאם לספק שנבחר בסעיף הקודם.

ועכשיו לחלק המעניין, כיצד נבצע?
עברו לעמוד הבא להסבר כיצד לתכנן תקציבים פרסומיים מתוך מערכת ליד מנג'ר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *