מרכז תמיכה

30 אוגוסט, 2017

ניתוב לידים ידני

ניתוב ליד מערכת LeadManager מאפשרת לבצע העברת לידים ללקוח. העברות אלו נקראים ניתובים. הניתובים יכולים להתבצע באופן ידני, או באופן אוטומטי על פי כללים המוגדרים על […]
6 אוגוסט, 2017

עמודת "צפי לידים חודשי" בדו"ח ספקים

מנהל שיווק או מנהל קמפיינים בחברה? מעתה תוכל להיות עם היד על הדופק מול כל ספקי הלידים ומקורות הפרסום שלך, בעזרת פי'צר חדש המחשב צפי לידים […]
3 אוגוסט, 2017

שינוי שפה לאנגלית בתבניות האימייל במערכת Lead Manager

משתמשים בתבניות אימייל לדיוור מתוך מערכת ליד מנג'ר? כעת בוצעו התאמות לשפה האנגלית! שינוי השפה בתבניות האימייל ישפיע על: לינק הסרה מרשימת תפוצה בתחתית ההודעה. דף […]
3 אוגוסט, 2017

מודול תקציבי פרסום תקופתיים – Lead Manager

מפרסמים במדיות פרסומיות כגון פייסבוק וגוגל? במיוחד עבורכם פיתחנו מנגנון תקציב פרסום עבור המדיות השונות. תוך שימוש במנגנון זה תוכלו להיות בבקרה מלאה על הוצאות הפרסום שלכם […]
3 אוגוסט, 2017

החלפת קידומת טלפון ישראל +972 במספרי הטלפון של לידים נכנסים

מקבלים לידים עם מספרי טלפון בצירוף קידומת ישראל +972? כעת תוכלו לקבל חיווי האם קיבלתם את הליד בעבר ללא הקידומת! גופי פרסום מסוימים, ביניהם Facebook Lead Ads, שולחים […]
21 פברואר, 2017

שליחת הודעת דוא"ל אוטומטית ללידים לאחר ניתובם ללקוחות

חדש לסוכנויות פרסום וייצרני לידים! הודיעו בצורה אוטומטית לליד על ניתובו לבתי העסק השונים אליהם הועבר / נותב. מעתה ניתן לשלוח הודעת דוא"ל ללידים הנכנסים בצורה […]
21 פברואר, 2017

סימון משוב לקוחות בדוא"ל (ללא צורך להתחבר למערכת)

פיתוח חדש נוסף לסוכנויות פרסום וייצרני לידים – מעכשיו ניתן לאפשר למשתמשים מסוג לקוחות לסמן משוב בדוא"ל (פידבק על  הליד) ללא צורך להתחבר לחשבונם במערכת ליד מנג'ר. […]
21 פברואר, 2017

חסימת משוב לקוחות שלילי לאחר משוב חיובי

סוכנויות פרסום וייצרני לידים? מערכת ליד מנג'ר מאפשרת לחסום משתמשים מסוג לקוחות מלסמן משוב שלילי (לא לתשלום) לאחר שסומן משוב חיובי (לתשלום) ע"י אותו הלקוח. מטרת הפיתוח […]
21 פברואר, 2017

שדרוג סטטוס נסגרה עסקה (שייך למודול סגירת עסקאות)

מבצעים פעילות מכירה וסגירת עסקאות / רכישות בלידים בחשבונכם במערכת Lead Manager? מעכשיו תוכלו לבחור כל סטטוס דינמי במערכת ולשייכו אל מודול סגירת העסקאות של המערכת. […]
21 פברואר, 2017

הוספת משימות ותזכורות כלליות למשתמשים במערכת Lead Manager

מעוניינים ליצור משימות ותזכורות לביצוע? מעכשיו תוכלו לפתוח במערכת ליד מנג'ר משימות כלליות ללא שיוך ללידים, וליצור תזכורות לביצוע במועד עתידי. ניתן גם ליצור משימות ממשתמש […]
21 פברואר, 2017

שימוש בדף נחיתה להזנת לידים לערוץ במערכת Lead Manager

עובדים עם ספקי לידים או מוקד מענה לשיחות טלפוניות שמזינים לחשבונכם לידים בצורה ידנית? מעכשיו תוכלו לייצר במערכת ליד מנג'ר דפי נחיתה להזנת לידים לספקים השונים. מעכשיו, […]
13 ספטמבר, 2016

כיצד לקבל התראות על משימות בשולחן העבודה

מערכת ליד מנג'ר מאפשרת לכם לקבל התראות על משימות שהגיע זמן ביצוען, ישירות לשולחן העבודה, כך שגם אם אתם לא עובדים בתוך האתר ברגע זה, התזכורת […]
8 יוני, 2016

בקרה שיווקית במערכת Lead Manager

מערכת ליד מנג'ר מכילה כלים מובנים לביצוע בקרה שיווקית וניתוח תוצאות השיווק שלכם הבקרה השיווקית מתקבלת ע"י חלוקת הלידים הנכנסים באופן אוטומטי, ב- 4 רמות: קמפיין. […]
18 מאי, 2016

איך להקים ערוץ ידני?

במערכת ליד מנג'ר ניתן ליצור ערוץ להכנסה ידנית של לידים. כיצד עושים זאת? היכנסו למסך "קמפיינים" הקליקו על שם הקמפיין תחתיו אתם מעוניינים ליצור את הערוץ […]
3 מרץ, 2016

איך להשתמש במודול הרשימה השחורה?

מודול רשימה שחורה מאפשר לכם להגדיר מספרי טלפון בתוך "רשימה שחורה" שיזוהו בעת כניסת ליד למערכת. באפשרותכם להגדיר כי ליד אשר יכיל טלפון מתוך הרשימה השחורה […]
3 מרץ, 2016

איך להגדיר את תצוגת ההערות למטייבים?

כברירת המחדל, משתמשים מסוג "מטייב" אינם יכולים לראות הערות של משתמשים אחרים. על מנת לשנות זאת, יש לבצע את הפעולות הבאות: הקליקו על גלגל השיניים שנמצא […]
10 ספטמבר, 2015

חיבור נתוני Google Adwords ValueTrack למערכת LeadManager

בעזרת מערכת ליד מנג'ר תוכלו לקבל נתונים מתקדמים מהפעילות הממומנת שלכם בגוגל אדוורדס. ייתכן שרוב ההשקעה הכספית שלכם בקמפיינים בגוגל אינה מניבה תוצאות המתבטאות במכירה, ואתם […]
30 אוגוסט, 2015

מודול משימות והתראות – מדריך למשתמש

  מודול משימות והתראות של מערכת LeadManager מאפשר לכם להוסיף לכל ליד משימה לביצוע עם מועד לביצוע ולקבל חיווי ויזואלי על מסך המערכת כאשר הגיע מועד […]
24 אוגוסט, 2015

שליחת הודעות SMS – מדריך למשתמש

מערכת LeadManager מאפשרת לשלוח הודעות SMS בשלושה אופנים: הודעת "תודה" אוטומטית לליד נכנס. הודעת התראה אוטומטית למשתמשי המערכת על ליד נכנס. שליחת "תבנית סמס" יזומה לליד […]
20 אפריל, 2015

שליחת סמס תודה אוטומטי

מערכת Lead Manager מאפשרת לשלוח הודעות סמס תודה באופן אוטומטי ללידים שנקלטים במערכת. הגדרת הודעות סמס תודה מתבצעת ברמת הערוץ ותקפה לכל הלידים הנקלטים דרך אותו ערוץ. השליחה מתבצעת לכל […]
20 אפריל, 2015

שליחת נתון לשדה מסוג "תאריך"

המערכת קולטת שדות מסוג "תאריך" כמספר אחד ארוך בפורמט Unix Time. ב-JavaScript ניתן להמיר תאריך לפורמט של Unix Time באמצעות פקודה הבאה: ​var UnixTime = new Date(YYYY, […]
20 אפריל, 2015

שליחת מייל תודה אוטומטי

מערכת Lead Manager מאפשרת לשלוח הודעות מייל תודה באופן אוטומטי ללידים שנקלטים במערכת. שליחת מייל תודה מוגדרת ברמת הערוץ ותקפה לכל הלידים הנקלטים דרך אותו ערוץ. השליחה מתבצעת […]
20 אפריל, 2015

שליחת דיוור ללידים במייל או בסמס

מערכת Lead Manager מאפשרת לשלוח דיוור לכל הלידים שלכם. ניתן לשלוח דיוורים גם במייל וגם בסמס. כדי לשלוח דיוור עליכם להשלים כמה צעדים פשוטים: להכין תבנית […]
20 אפריל, 2015

שידור לידים למערכות חיצוניות

מערכת LeadManager מאפשרת להעביר לידים למערכות CRM ומערכות ניהול לידים חיצוניות בשיטות HTTP POST או HTTP GET.
20 אפריל, 2015

קבלתי ליד שסומן כליד שגוי. איך אני הופך אותו לליד רגיל ומעביר ללקוח?

כמו שאתם בטח יודעים, במערכת Lead Manager יש מנגנון בקרת איכות אשר יודע לבצע ולידציה בסיסית למספר הטלפון של הלידים הנכנסים. במידה וליד לא עובר ולידציה המערכת מבצעת […]
20 אפריל, 2015

קביעת ברירת מחדל לתאריכון בטבלת הלידים (ברמת משתמש)

Lead Manager מאפשרת למנהל החשבון לקבוע את ברירת המחדל לתצוגת התאריכון במסך הלידים עבור כל משתמש. כברירת מחדל כל משתמש שנכנס למסך לידים רואה את הלידים […]
20 אפריל, 2015

צפייה בסטטוסים בדו"ח שדות

דו"חות ← דו"ח שדות ← פריסת סטטוסים דו"ח שדות מאפשר לראות התפלגות לידים לפי שדה מסויים. למשל כמה לידים יש מכל עיר, מכל מקור הגעה, מכל […]
20 אפריל, 2015

עדכון סיבת פסילה ישירות מטבלת הלידים ובקליק אחד בלבד!

מערכת Lead Manager מאפשרת לעדכן סיבות פסילה בעבור כל אחד מהלידים ישירות מטבלת הלידים הראשית ומבלי להיכנס כל פעם מחדש אל תוך מסך עריכת הליד. אופציה […]
20 אפריל, 2015

עדכון סטטוס טיפול בליד ישירות ממסך הלידים ובקליק אחד!

מערכת Lead Manager מאפשרת לעדכן את הסטטוס של כל אחד מהלידים ישירות מטבלת לידים הראשית, בקליק אחד בלבד ומבלי להיכנס כל פעם מחדש למסך עריכת פרטי […]
20 אפריל, 2015

עדכון משוב לקוח עבור כמות לידים בפעולה אחת

מערכת Lead Manager מאפשרת לעדכן משוב לקוח עבור כמות לידים בפעולה אחת. פעולה זאת יכולה להיות מאד שימושית כאשר למשל רוצים לזכות לקוח על כל הלידים […]
20 אפריל, 2015

עדכון מחיר קנייה עבור כמות לידים בפעולה אחת

מערכת Lead Manager מאפשרת לעדכן מחיר קנייה (מחיר עלות) של הלידים בפעולה אחת עבור כמות לידים גדולה. על-מנת לעדכן מחיר קנייה של הלידים יש להשלים צעדים […]
20 אפריל, 2015

עדכון מחיר מכירה עבור כמות לידים בפעולה אחת

מערכת Lead Manager מאפשרת לעדכן מחיר מכירה של לידים ללקוח ספציפי בפעולה אחת עבור כמות לידים גדולה. על-מנת לעדכן מחיר מכירה של לידים יש להשלים צעדים […]
20 אפריל, 2015

סימן כוכבית (*) לידים שלא נקראו

כברירת מחדל מערכת Lead Manager מסמנת כל ליד חדש שנקלט במערכת בסימון מיוחד בצורת * (כוכבית) אשר מעיד על כך שליד זה לא נפתח ופרטיו לא נצפו. […]
20 אפריל, 2015

סימון מספרי טלפון שמופיעים ברשימה שחורה

מערכת Lead Manager מאפשרת לנהל רשימה שחורה (BLACK LIST) של מספרי טלפון בעייתיים. במידה ונכנס ליד עם מספר טלפון שמופיע ברשימה שחורה – ליד זה יסומן […]
20 אפריל, 2015

ניתוב ידני מהיר לרשימת משתמשים

מערכת Lead Manager מאפשרת לבצע העברת לידים למשתמשים מסוגים שונים (לקוחות, מטייבים, אנשי מכירות) באופן ידני על-ידי בחירת משתמשים ברשימה. תהליך זה מתבצע באמצעות מסך בחירת […]
20 אפריל, 2015

מנגנון בקרת לידים כפולים

מנגנון לידים כפולים מאפשר קבלת חיווי  אודות לידים כפולים אשר התקבלו בחשבונכם במערכת.   בעזרת מנגנון לידים כפולים ניתן לצפות בנתונים הבאים בכל ליד אשר זוהה ככפול: […]
20 אפריל, 2015

חיבור דף נחיתה למערכת באמצעות "אשף התממשקות"

מערכת Lead Manager מאפשרת לחבר דפי נחיתה מוכנים ומתוכנתים בקלות באמצעות אשף התממשקות פשוט ונוח לשימוש. עקרון שיטת התממשקות זו מתבססת על סריקה אוטומטית של דף נחיתה […]
20 אפריל, 2015

למה המטייב לא רואה ליד שנותב אליו?

יש שאלה די נפוצה שחוזרת על עצמה די הרבה: אני רואה שליד מנותב למשתמש מטייב אבל המטייב עדיין לא רואה את הליד הזה כאשר נכנס עם […]
20 אפריל, 2015

למה אני לא רואה סטטוסים של הלקוח?

יש שתי שאלות מאד הנפוצות בנושא ניהול סטטוסים שחוזרות על עצמן: הלקוח שלי יצר סטטוסים ומנהל לידים לפי הסטטוסים האלו. למה אני בחשבון מנהל לא יכול לראות […]
20 אפריל, 2015

טבלאות המרה

בשידור לידים למערכות חיצוניות לפעמים יש צורך להמיר ערכים של שדות מסוג "רשימה" ומסוג "כן/לא" לערכים אחרים שמתואמים למערכות חיצוניות. מודול טבלאות המרה מאפשר להגדיר המרות […]
שיחת חינם בקליק