נוחות ויעילות בניהול הלידים לעסק

מתחילים ללכת לאיבוד בין כל הפניות אשר מתקבלים אל בית העסק ממקורות שונים? לא מצליחים לנהל מעקב פשוט ומסודר לניהול פניות ומכירות? הגיע הזמן לעשות סדר במערכת, ולא להפסיד לקוחות ופוטנציאליים (לידים).

Lead Manager מציעה פתרונות CRM לניהול לידים בצורה שתשפר את היעילות במערך המכירות, תחסוך בעלויות, כוח אדם ובתסכול רב, ותגדיל רווחים. כל זאת תוך יכולות פיקוח ובקרה למנהלי השיווק והמכירות.

נוחות ויעילות – במעלה הראשונה
מערכת Lead Manager מהווה CRM לניהול לידים מתקדמת, המושתת על קבלת פניות מלקוחות פוטנציאליים (לידים). פעילות ניהול הלידים מרוכזת בממשק אחד נוח וידידותי, המאפשר ייעול התהליך כולו, וחסכון ניכר בזמן ובמשאבים.

באמצעות מערכת לניהול לידים זו, מתאפשרת אוטומציה של כל השלבים, המבטיחים איכות, יעילות, חיסכון בכוח אדם ושיפור מערכת המכירות.

ממשק ניהול לידים
מערכת Lead Manager מאפשרת למשתמש לקבל את כל הלידים המתאימים לעסק, לחברה או למיזם, ממס' קמפיינים שונים ובלתי מוגבל, וממספר אתרים שונים, כגון: רשתות חברתיות, דפי נחיתה, אתרי אינטרנט, טפסי לידים, תוכניות שותפים וכיוצ"ב, וכל זאת ישירות לממשק אחד, נוח וידידותי, הערוך ובנוי למטרה זו, עם מנגנון אוטומטי המותאם לכך.

ניהול ובקרת לידים
המערכת מאפשרת צפייה של סך פעילות כלל הקמפיינים, בממשק אחד, או בהתאם לבחירתכם, צפייה בפעילות של קמפיין בודד, תוך הפרדה ביניהם. כמו כן ניתן לצפות ולסנן את הלידים לפלי טווח תאריכים מוגדר, לפי סטטוס הליד ולפי חשיבות.

אוטומטציה וניתוב לידים
עוד מתאפשרת במערכת, הגדרה של פרמטרים, אשר לפיהם ניתן לפלח את הלידים בצורה אוטומטית לפי זמנים, סטטוס הטיפול בליד, קהל יעד, ועוד פרמטרים רבים אחרים.

יצירת משתמשים ומנהלי מכירות
באמצעות המערכת ניתן להגדיר בעלי תפקידים, כמו למשל מנהל החשבון, אשר באפשרותו להפיק דוחות עם נתוני הקמפיינים למיניהם, סטטוס הרווחים הכספיים ועוד. בצורה זו, יכול מנהל החשבון להיות בשליטה מתמדת על המערכת, לנהל את התהליך, ולבצע פעולות שהוגדרו בה, תוך מעקב שוטף אחר הנתונים והעדכונים במערכת.

ממשק ניהול לידים נוח וידידותי
ממערכת ניהול הלידים, מצטיינת בנוחות ובפשטות, אשר מאפשרת לכל משתמש, או משתמשת, גם כאלו שאינם בעלי אוריינטציה למחשבים, לנהל אותו בקלות ובנוחות. המערכת ידידותית, והשימוש בה לא מצריך הבנה טכנית. ניתן להתאים את המערכת לפי צרכי הארגון או העסק, עם פונקציות מיוחדות אשר מוטמעות בה, ואשר מאפשרות להגדיר אישית את המערכת.

פני הדור, כפני החברה
באמצעות מערכתLead Manager , מתאפשרים איסוף לידים, הנעת לידים וייצור לידים בלחיצת כפתור אחת, ומכל מקום בצורה מותאמת אישית וגמישה ביותר. מערכת ה CRM משמשת ככלי, לא רק יעיל אלא גם חיוני, להגדלת מעגל הלקוחות הפוטנציאליים, ובהמשך, להגדלת המכירות.

כיום, הנגישות למקורות מידע היא רבה, ואם העסק רוצה להיות צעד אחד, או כמה צעדים לפני כולם, חשוב שתהיה לו מערכת ייחודית, השונה ממערכות שיווק אוטומטיות אחרות, כמו מערכת Lead Manager בשילוב מערכת CRM מתקדמת.

מערכת האיסוף וניהול הלידים, היא פרי פיתוח מאומץ של מיטב אנשי המקצוע בתחום, אשר חיפשו לייצר מודל לממשק קל, נוח ידידותי, ובעיקר אפקטיבי. המטרה שעמדה בפני אנשי הפיתוח, הייתה אופטימיזציה לכל הצרכים השיווקיים של מנהלי קמפיינים, מנהלי שיווק ובעלי העסק או החברה, בצורה שתבטיח חיסכון בזמן ועלויות, תוצאות מהירות, זולות יותר, שיעזרו לצמיחת העסק בזמן קצר בהרבה יותר מבעבר.

אם גם אתם רוצים לקבל כלי שישפיע על הגדלת המכירות בעסק שלכם – הגעתם למקום הנכון!

שיחת חינם בקליק