מדוע יצירת לידים כל כך חשובה?
20 אפריל, 2015
מדריך לשימוש בתוכנת ניהול לקוחות
20 אפריל, 2015

מדריך לניהול קשרי לקוחות

מערכת CRM לניהול לקוחות היא חלק חשוב בתפקוד של העסק, וזאת משום שהיא משפרת את הנאמנות של הלקוח ומגדילה רווחים

איך מנהלים קשרי לקוחות?

מאז ומעולם היו הלקוחות החלק הכי חשוב בעסק, אך רק לאחרונה התפתחו שיטות חדשות עבור ניהול קשרי לקוחות. למעשה, בארגונים רבים מוקצים רוב המשאבים הטכנולוגיים והכלכליים להיכרות מעמיקה יותר עם הלקוחות, על חשבון פיתוח המוצרים עצמם. גישה זו התפתחה כתוצאה מהתחרות הגלובאלית בין עסקים ברחבי העולם, וניתן לזהות אותה גם בישראל.

מערכות ניהול קשרי לקוחות מבוססות על ההבנה כי ישנו הבדל משמעותי בין הלקוחות השונים. במילים אחרות, על פי הגישה הזו לא ניתן לפנות אל כל הלקוחות כמקשה אחת. תפקידה של המערכת הוא לא רק לשפר את הקשר ולשמר לקוחות קיימים, אלא גם לעזור למנהלים לשווק את המוצרים בצורה הנכונה.

היתרונות של מערכות ניהול

למערכות ניהול קשרי לקוחות מספר יתרונות מרכזיים. היתרון הראשון בא לידי ביטוי בהגדלת שביעות הרצון של הלקוח, אשר מרגיש כי הוא חלק חשוב בחברה. מעבר לכך, מערכות ניהול מצמצמות את הפנייה אל מוקדי השירות, מקלות על העומס ומבטיחות טיפול מהיר בתלונות.

יתרון נוסף של ניהול קשרי לקוחות בצורה נכונה הוא הבנת הצרכים. כאשר חברה יודעת מה הלקוחות שלה רוצים קל לה יותר להציע להם מוצרים רלוונטיים. במקביל, כל חברה פועלת לצורך גיוס לקוחות חדשים ולכן עליה להבדל את עצמה מהמתחרים.

לניהול קשרי לקוחות יש גם היבט אמפירי: מדידה כמותית של איכות הקמפיינים השיווקיים. לדעתם של מנהלים רבים, מדובר על היתרון המשמעותי ביותר של מערכות אלו. העידן בו העסקים היו מפרסמים את עצמם בפלטפורמות שונות מבלי לדעת איזו מהן היא האטרקטיבית ביותר הסתיים. מערכות ניהול מאפשרות את הבקרה אחר הקמפין ואחר התוצאות שלו.

לקוחות נאמנים מביאים לקוחות חדשים

העלות של מערכות ניהול אינה גבוהה. כאשר בוחנים את הרווחים של החברות מניהול קשרי לקוחות בטווח הארוך מגלים כי מדובר על השקעה משתלמת, אשר חייבת להיות חלק ממאזן הרווחים וההפסדים. ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שמצטיידים במערכות ניהול לקשרי לקוחות, ובכל מקרה חשוב להקפיד על שימוש נכון אשר ימנע בזבוז זמן וכסף.

ניהול מרוכז של קשרי הלקוחות, המכירות והקמפיינים השיווקיים מבטיח פתרון מקיף לשלל צרכים עסקיים. צרו קשר בהקדם עם חברה המציעה מערכות כאלה, השאירו פרטים ופתחו חשבון. בואו לנצל את הטכנולוגיה העומדת לרשותכם ושפרו את הקשר עם הלקוח. אל תחכו שיהיה מאוחר מדי, כי אין תחליף ללקוח אמין אשר מביא בעקבותיו לקוחות חדשים.

 

תנו למערכתLead Manager  לייעל לכם את תהליכי העבודה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *