טיפים ליצירת לידים מוצלחת
20 אפריל, 2015
כיצד להשתמש ביצירת לידים לרווח מהיר במיתון?
20 אפריל, 2015

המדריך ליצירת לידים – חלק 1

בעזרת יצירת לידים יכולים מנהלי קמפיינים ובעלי חברות לגייס לקוחות, אך עליהם לדעת כיצד לעשות זאת ובאילו כלים להתמקד

מה צריך לדעת על יצירת לידים?

יצירת לידים מבוססת על מערכת מדויקת של צרכים ומטרות. בניגוד למה שנהוג לחשוב, פיזור לידים ברחבי האינטרנט ללא השקעת מחשבה לא מביאה בדרך כלל לתוצאות הרצויות. זו הסיבה שמשאבים כלכליים בלבד אינם מספיקים על מנת לנצל את הפוטנציאל של הלידים. יצירת לידים חייבת להתבסס על צרכי הלקוח, על הרצונות שלו ועל האמינות מול הלקוח.

ההיבט החשוב ביותר של יצירת לידים הוא הגדרת השדות. כידוע, לידים יכולים להכיל מגוון גדול של שדות אך לרוב אין בכך צורך. לידים מכילים שדות נתונים עבור המשתמש, ולכן הוא זה שצריך להחליט מה רלוונטי. לידים רגילים מאפשרים בדרך כלל השארת פרטים בסיסיים, כגון שם, כתובת דואר אלקטרוני ועיר מגורים. בצורה כזו קל לבצע פילוח ראשוני ולהעביר את הפרטים אל נציגי השירות הרלוונטיים.

איזה סוג של פרטים אתם צריכים על גבי הליד?

לעומת הלידים הבסיסיים, ישנה גם אפשרות ליצור לידים ספציפיים יותר. בלידים אלו יתבקש הצרכן למלא פרטים על מין, מספר טלפון, הכנסה ועוד. היתרון של לידים אלו הוא כמובן אפשרות הסינון ואגירת המידע על הצרכן עוד לפני יצירת הקשר הראשוני, אך החיסרון הוא הקטנת מספר התגובות. צרכנים המתבקשים להשאיר מידע רב חוששים ולכן מעדיפים לפעמים לוותר על הליד.

 

יצירת לידים חייבת לקחת בחשבון את כל השיקולים. במידה והחברה מעוניינת במספר קטן של לידים אך מקפידה על איכותם, הדרך הנכונה היא שדות מרובים. לעומת זאת, חברה אשר יכולה להתמודד עם שמות וכתובות דואר אלקטרוני בלבד צריכה להתמקד בפיזור של לידים, גם על חשבון איכות.

ניהול נכון של הלידים הוא מתכון להצלחה

אספקט נוסף של יצירת לידים בא לידי ביטוי באופן הניהול. רכישה מוצלחת של לידים מבטיחה קבלת מידע מעשרות אלפי גורמים שונים. לא ניתן להתמודד עם המידע הזה בצורה יעילה ללא מערכת ניהול, אשר תדע לסנן, לפקח, לבקר ולעקוב אחר כל ליד. למזלם של הלקוחות ומנהלי הקמפיינים, ישנן מערכות מן הסוג הזה גם בישראל.

 

חברת lead manager מציעה ללקוחותיה מערכות ניהול לידים אופטימאליות. המערכות של lead manager מרכזות את כל הלידים במקום אחד, מאפשרות ניתוב אוטומטי לאנשי מכירות או לקוחות קצה ומבטיחות חיסכון משמעותי בזמן. צרו קשר כבר עכשיו עם נציגי lead manager ובואו לפתוח חשבון. אל תנסו ליצור את הלידים לבדכם וקבלו עזרה מאנשי מקצוע שכבר הוכיחו את עצמם.

לקריאת המדריך ליצירת לידים חלק 2 לחצו כאן >

מערכתLead Manager  מייעלת את תהליכי העבודה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *