הקשר בין מכירת לידים למערכת ניהול
20 אפריל, 2015
טיפים ליצירת לידים מוצלחת
20 אפריל, 2015

חברות לייצור לידים

על מנת לייצר לידים עבור הלקוחות צריכה חברת לידים לחלוש על כל הפלטפורמות באינטרנט. בנוסף, עליה להשתמש במערכת ניהול לידים חכמה

אופן הפעולה של חברות הלידים
חברת לידים עוסקת בשיווק של עסקים המפעילים אתר אינטרנט. החברה פונה הן לחברות המציעות שירות והן לחברות המוכרות מוצרי מדף. היות ורובם המכריע של העסקים בארץ ובעולם מפעילים אתר אינטרנט בסדר גודל כזה או אחר, חברת הלידים היא חלק בלתי נפרד מההיערכות השיווקית של המנהלים. על מנת לנצל את היכולות של חברת לידים יש להכיר את אופי העבודה, להגדיר מראש את המטרות ולבחור חברה אמינה, מנוסה ומוכרת.

מה הגולשים מחפשים?

חברות לידים פועלות על בסיס מספר פלטפורמות. הראשונה היא יצירת לידים המגיעים מאתרים הנמצאים בדף הראשון של מנוע החיפוש גוגל. לידים אלו מבטיחים כי כמעט כל גולש אשר מחפש מידע בנושא הרלוונטי ללקוח יגיע לאתר דרכו הוא יוכל להשאיר פרטים. הגלישה דרך מנוע החיפוש גוגל נעשית כיום בהיקפים עצומים, מה שעוזר לחברות לפגוש לקוחות חדשים.

עשרות אלפי לקוחות במרחק נגיעה

סביבה נוספת בה אמורה חברת לידים לפעול היא הרשת החברתית, ובעיקר בפייסבוק. בעזרת פיזור לידים בפייסבוק ניתן להגיע ספציפית אל גולשים העונים על החתך הדמוגרפי של לקוחות החברה. יחד עם זאת, חברת לידים צריכה לבדוק גם את האפשרות לייצר לידים מקמפיין פרסום המופיע באתרי נישה. באתרים אלו אין כמות גלישה גבוהה, אך מדובר על מקור איכותי אשר יכול לעזור בגיוס לקוחות חדשים.

גם דיוור אלקטרוני הוא אופציה טובה לייצור לידים. בעזרת דואר המופץ בחינם אל תיבות המייל של גולשים הרשומים במערכת ניתן להעלות הצעות שיווקיות אטרקטיביות. לאחרונה חלו שינויים בדיוור האלקטרוני, אך אופציה זו עדיין קיימת. במקביל, חברות רבות מעדיפות לייצר את הלידים שלהם באתרי השוואות מחירים. אתרים אלו נוגעים בכל התחומים ולא רק במוצרי אלקטרוניקה, וחשוב לנצל אותם.

לידים מסרטוני וידיאו
חברת לידים חייבת להישאר עם אצבע על הדופק על מנת לזהות מגמות באינטרנט. לדוגמא, על החברה לספק לידים מפרסומות בסרטוני וידאו. סרטונים אלו יכולים להיות ביו טיוב ולהפתיע חשיפה אדירה, או באתרים אחרים המטפלים בתחומי העניין הרצויים.

חשיבות השימוש במערכת ניהול לידים
על מנת שחברת הלידים תוכל לרכז את המידע המגיע אליה עליה להשתמש במערכת ניהול. בעזרת מערכת ניהול לידים ניתן לבחון אילו מקורות איכותיים יותר ואילו פחות, כיצד לפזר את הלידים בצורה מושכלת וכיצד לעקוב אחריהם. כל חברת לידים צריכה מערכת ניהול ולכן כדאי להירשם בהקדם ולהתחיל לעבוד עם כלי עזר כזה.

מערכתLead Manager  מייעלת את תהליכי העבודה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *